Na spletni strani dihslovenia.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi. Prosimo vas, da s klikom na spodnji gumb potrdite uporabo piškotkov na naši spletni strani.
Pogoji poslovanja spletne strani www.airbag.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014, 19/15, 55/2017-ZKolT), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu ( Ur. list RS, št. 96/09), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Ur. list RS, št. 81/2015) in Zakonu o varstvu osebnih podatkov ( Ur. list RS, št. 94/07)
S spletno trgovino upravlja podjetje AIRBAGAUTO d.o.o., Parmova ulica 53, 1000 Ljubljana, tel. 030 212 121, e-pošta: [email protected], davčna številka: 10947370, ponudnik storitev e-poslovanja.
Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Izdelke plačate po povzetju z gotovino, po predračunu, preko spletnega plačevanja Stripe ali z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu. Osebni prevzem izdelkov je mogoč v primeru dogovora na dogovorjenem mestu ali na naslovu Parmova ulica 53, 1000 Ljubljana.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in adminstrativne stroške neprevzetega paketa. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek upn obrazca ali spletne banke).
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene vsebujejo DDV, saj smo zavezanci za DDV.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru odstopa od pogodbe nam pošljite obrazec po elektronski pošti na naslov: [email protected].
Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačil bo izvedeno na TRR kupca.
Odstop od pogodbe: Prenos datoteke
Pritožbe ponudnik rešuje sporazumno z potrošnikom. V primeru spora je pristojno sodišče v Ljubljani.
Stvarna napaka je kadar stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali za promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov v skladu z 32.členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Družba AIRBAGAUTO d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku 1-5 dni od prejema naročila, odvisno od dostavne službe, če je blago na zalogi.
Če blaga ni na zalogi, je rok dostave daljši.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije d.o.o., GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d.o.o. in DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški poštnine in pakiranja znašajo 20,00€. Pri nakupu nad 500€ stroškov pakiranja in poštnine ne zaračunavamo.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Email: [email protected]
Telefon: 030 212 121
Proizvaja in polni:
AIRBAGAUTO d.o.o.,
Parmova ulica 53
1000 Ljubljana
Davčna številka: 10947370, matična številka: 8381747000
TRR: SI56 6100 0002 1372 842 pri banki DH d.d.
Družba je registrirana z dne 26.2.2019.
Na spletni strani dihslovenia.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi. Prosimo vas, da s klikom na spodnji gumb potrdite uporabo piškotkov na naši spletni strani.
Vedno je treba omogočiti strogo potreben piškotek, da bomo lahko shranili vaše nastavitve glede piškotkov.
Če onemogočite ta piškotek, vaših nastavitev ne bomo mogli shraniti. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, piškotke znova omogočiti ali onemogočiti.