AirbagAuto

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne strani www.airbag.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014, 19/15, 55/2017-ZKolT), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu ( Ur. list RS, št. 96/09), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Ur. list RS, št. 81/2015) in Zakonu o varstvu osebnih podatkov ( Ur. list RS, št. 94/07)
S spletno trgovino upravlja podjetje AIRBAGAUTO d.o.o., Parmova ulica 53, 1000 Ljubljana, tel. 030 212 121, e-pošta: [email protected], davčna številka: 10947370, ponudnik storitev e-poslovanja.
Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Načini plačila

Izdelke plačate po povzetju z gotovino, po predračunu, preko spletnega plačevanja Stripe ali z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu. Osebni prevzem izdelkov je mogoč v primeru dogovora na dogovorjenem mestu ali na naslovu Parmova ulica 53, 1000 Ljubljana.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu
  • Z nakazilom na transakcijski račun odprt pri banki DH d.d. št. SI56 6100 0002 1372 842 po ponudbi/predračunu)
  • Spletno plačevanje Stripe (Visa, Mastercard, …)
  • Z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.

Neprevzeti paketi

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in adminstrativne stroške neprevzetega paketa. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek upn obrazca ali spletne banke).
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene vsebujejo DDV, saj smo zavezanci za DDV.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa
  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku 10 ur možnost preklicati naročilo.
  2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca preko e-pošte ali telefona. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru odstopa od pogodbe nam pošljite obrazec po elektronski pošti na naslov: [email protected].
Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačil bo izvedeno na TRR kupca.
Odstop od pogodbe: Prenos datoteke

Pritožbeni postopek in seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Pritožbe ponudnik rešuje sporazumno z potrošnikom. V primeru spora je pristojno sodišče v Ljubljani.
Stvarna napaka je kadar stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali za promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov v skladu z 32.členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Družba AIRBAGAUTO d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku 1-5 dni od prejema naročila, odvisno od dostavne službe, če je blago na zalogi.
Če blaga ni na zalogi, je rok dostave daljši.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije d.o.o., GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d.o.o. in DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški poštnine in pakiranja znašajo 20,00€. Pri nakupu nad 500€ stroškov pakiranja in poštnine ne zaračunavamo.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Kontaktni podatki

Email: [email protected]
Telefon: 030 212 121
Proizvaja in polni:
AIRBAGAUTO d.o.o.,
Parmova ulica 53
1000 Ljubljana
Davčna številka: 10947370, matična številka: 8381747000
TRR: SI56 6100 0002 1372 842 pri banki DH d.d.
Družba je registrirana z dne 26.2.2019.